Dvouválce BF 15 / 20 patří k váhově nejlehčím lodním motorům v dané kategorii. Digitální zapalování zajistí optimální sílu motoru ve všech režimech chodu a letmé uložení motoru pohlcuje vibrace tak, že nepoznáte jestli je motor vypnutý, nebo běží. Skvělá a snadná manévrovatelnost je zásluhou řadící páky umístěné z čela motoru s možností nastavení tuhosti řízení bez nutnosti použití jakéhokoliv nářadí. Vše je snadné, jednoduché a spolehlivě fungující.
Technické parametry | |
---|---|
Typ motoru |
4-taktní zážehový dvouválec s rozvodem OHC |
Zdvihový objem (cm3) |
350 |
Vrtání a zdvih (mm) |
59 x 64 |
Rozsah otáček na plný plyn (ot.min-1) |
5000 - 6000 |
Jmenovitý výkon kW (HP) |
14,7 (20) |
Systém chlazení |
Vodou (s termostatem) |
Příprava paliva |
Karburátor |
Integrovaná palivová nádrž | 12,5 l plast |
Systém zapalování |
Elektronické PGM-IG |
Startování |
Ruční / Elektrické |
Systém výfuku |
Do vody |
Převodový poměr |
2.08 |
Délka nohy (mm) |
S: 433 / L: 563 / X: 703 |
Naklápění a vyklápění motoru |
Manuální - 5 stupňů |
Rozměry stroje (L x Š x V) (mm) |
650 x 350 x S:1,110 / L: 1,240 / X: 1,380 |
Suchá hmotnost (kg) |
SH: 46.5 / SR: 49.5 / LH: 49.5 / LR: 51 / LRT: 58.5 / X:52 |
S - krátká noha
H - ruční řízení s rukojetí plynu
L - dlouhá noha
N - bez dobíjecí cívky
X - extra dlouhá noha
RU - dálkové ovládání mech.
U - ultra dlouhá noha
T - elektro-hydraulické trimování a vyklápění motoru
CRU - opačné otáčení vrtule
G - plynová vzpěra pro ulehčení vyklápění motoru